Efektívne PR

Autor: monika adamekova | 9.11.2011 o 13:18 | (upravené 9.11.2011 o 13:28) Karma článku: 0,00 | Prečítané:  30x

Ak si myslíte, že vaša firma by v týchto krízových časoch zniesla troška reklamy, rozhodne neplaťte profesionálnu PR agentúru. Stačí podpriemerná personálna. Nakoniec, zvládnete to aj sami. Aj iní zvládli.

Základom efektívnej strednodobej PR stratégie je podchvíľou uverejniť inzerát na profesia.sk. „Vaša úspešne sa rozvíjajúca firma hľadá odborníka s minimálne 6 ročnou praxou, z toho minimálne 2 roky v riadiacej funkcii, hovoriaceho plynule aspoň dvoma svetovými jazykmi, nakoľko operujete na celom území EÚ. Keďže plánujete nákup nových technológií, potenciálny kandidát musí na pokročilej úrovni vedieť pracovať s najnovšími softvérmi, atď.“ Boli by ste prekvapení, ale na profesia.sk pravidelne kliká nielen váš sused, ale aj všetci traja zamestnanci vašej firmy. Samozrejme aj konkurencia. Tá sa ide zadusiť od závisti, keď zistí, že vaša firma v čase recesie prijíma nových zamestnancov – a to ešte akých odborníkov, ktorých asi musí mať z čoho zaplatiť. Máte zákazky aj mimo SR. Idete kúpiť tie najmodernejšie technológie... Pritom nie je dôležité, že počítač, na ktorom to píšete má už krásnych päť rokov a vy nemáte na nový, pomalý internet vám hapruje a už druhý mesiac vážne zvažujete prepustenie aspoň dvoch zamestnancov, lebo nemáte na výplaty. Tiež nie je podstatné, že z kandidátov, ktorí vám zaslali svoje životopisy, ste si nevybrali. Len trpezlivosť. O pol roka akciu zopakujete.
Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Lunter: Nikdy som nepovedal, že mamu vyliečili len zdravé potraviny

Článok na webe firmy kandidáta na župana vysvetľuje jej vznik tým, že vďaka zdravej strave sa jeho mama dostala z rakoviny.

ŠPORT

Kohút si priznal chybu, Cígerovi sa ospravedlnil. Ten to neprijal

Tréner reprezentácie a šéf zväzu spolu diskutovali.


Už ste čítali?